lightning in the city

comments 3
analog / slide film

LE lightning

60 second exposure of a thunderstorm moving over Leoben.

This image was taken with my OM-4 (which has an exceptional bulb exposure metering function) on slide film.

Advertisements

3 Comments

  1. Wow, analog einen Biltz zu erwischen ist nicht gerade einfach. Bei mir wars bis jetzt immer so das die ein zwei minuten die ich belichtet hab war keiner am Himmel war und sobald man denkt war nix, den Auslöser ausläßt und aufzieht… kawumm ;)

    Like

    • Kenn ich :) hab während dem Gewitter auch 5-6 Bilder ‘verschossen’. Wobei ich aber nicht schlecht gestaunt habe als die OM-4 bei einem recht hellen Blitz in der Nähe brav den Verschluss zumacht um nicht überzubelichten. Ist auch sehr praktisch für lightpainting.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s